piątek, 22 października 2010

Dwa w jednym, czyli E[m]pic i Młodzi wielcy

Po pierwsze chciałbym zaprosić na konwent EPIC gdzie będzie można zobaczyć moje prace które wystąpiły w fanowskim dodatku do Neuroshimy o którym Wam wspominałem jakiś czas temu. Będzie można zobaczyć prace które nie dostały się do tamtego albumiku. Konwetn odbywa się w tą sobotę więc sorki za trochę późną informację o tym.

Po drugie chciałbym przedstawić osoby o wielkim talencie i których rozwój moim zdaniem warto śledzić...oprócz Roberta Adlera on już jest pro ;p A zatem! Oto oni młodzi wielcy gniewni itp itd:
[p.s. błagam o wybaczenie bo z racji wieku mogę przecież nie pamiętać imienia i nazwiska co nie?]
[pp.s. pewnie ich wszyscy znają i w ogóle, a ja tylko na marne strzępię sobie palce, nieważne każda reklama jest dobra]

Maciej[mam nadzieje że się nie mylę!], lekko retro klimacik jeśli mnie spytacie.
Igor Wolski - koleś git, kolor, rysunek, zresztą sami zobaczcie.
Tomasz Grządziela - kolejny młody gigant.
Chłopaki z ferajny, z Gdańska, zdolna starzejąca sie młodzież, jak na nich patrze to myślę - Łukasz bierz się do roboty w końcu albo daj se spokój ;p]

No i na końcu moim zdaniem najlepszy polski rysownik - Najgorszy rysownik świata - Robert Adler


Są jeszcze inni dobrzy rysownicy, profesjonaliści i amatorzy...postaram sie updatować, ale...czas sie do roboty wziąźć!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz